"לוקחים בחשבון את הטעם האישי של כל לקוח"

    עפר גדנקן No Comments on "לוקחים בחשבון את הטעם האישי של כל לקוח"

    שיחה מרתקת עם נתנאל קדוש, מנהל סניף 'אופטיקל סנטר' ברחוב רבי עקיבא 128 בבני ברק. "החזון שלנו הוא להעניק את האיכות הכי טובה במחיר הכי משתלם ונח לכיס. במיוחד ל'יהלומים' של בני ברק- עמלי התורה". "יש לנו מבחר ענקי של מסגרות יומיומיות, חגיגיות ולכאלו שרוצים מסגרת שמתאימה גם ליום חול וגם לשבת" נתנאל גילה לנו את המבצע המיוחד 1+1 עם 40% הנחה על הזוג הראשון

    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מה מיוחד בקונספט של 'ראיה ושמיעה' ברשת האופטיקה שלכם, ויש מידע חדש לתת לנו?

    "לורנט לוי, מנכ"ל ומייסד אופטיקל סנטר אמר לי פעם:' אחת הדרכים שלנו היא לראות ולשמוע רק את הטוב שבזולת מתוך מבט חיובי. במטרה אח לאחד ולקרב ביננו. לשמוע ולראות טוב- זה הבריאות שלנו"
    "אנחנו מנגישים גם את מוצרי הראיה וגם את מוצרי השמיעה תחת קורת גג אחת עם המומחים הגדולים בתחום, ובזה אנחנו שוברים שוק. כל עובדי האופטיקה הם אופטומטריסטים מומחים, מה שמבטיח התאמה מושלמת של עדשות באיכות הכי גבוהה שיש. בדיקת ראיה ממוקדת שתתאים את המספר לעדשה לראיה חדה וברורה, בנוסף- בדיקה מיוחדת להתאמת עדשות מגע. וכדאי לדעת- אנחנו לוקחים אחריות מלאה על משקפי 'מולטי פוקל', הצוות שלנו עם הלקוח עד להסתגלות מלאה. במחלקת השמיעה שלנו יש קלינאיות תקשורת ואודיולוגיות שקשובות לצרכים ויודעות להתאים את המכשיר המתאים לכל אוזן"

    לקראת השנה החדשה- בה אנו מייחלים לראות דברים טובים, איך בוחרים מסגרת משקפיים גם יפה גם מתאימה?

    "שאלה יפה. חשוב להקפיד על סגנון מסגרת שרגילים אליו כדי שיהיה קל להסתגל למשקפיים החדשים, אפשר קצת לצאת מהקופסא ותסמכו על העצות שלנו, אנחנו מומחים בהתאמת המסגרת ללקוח לפי התקציב. תרצו מסגרת יוקרתית? יש לנו מה להציע. מסגרת ספורטיבית שמתאימה לכל מאורע- מבחר ענקי אצלינו במדפים. ואנחנו יודעים לא רק לתת, אלא גם להתאים את המשקפיים לטעם האישי של הלקוח. אנחנו מתייחסים לכל לקוח שלנו כאילו הוא ה'שגריר' היחיד שלנו. אין ספק, בגלל זה לקוחות חוזרים אלינו- כי יוצאים מהחנות בהרגשה של לקוח יחידי ויש לנו כ600 סניפים ברחבי העולם"

    יש מבצע מעניין למשפחות לקראת החגים?

    "כן, בוודאי. יצאנו במבצע שווה במיוחד 1+1 על המשקפיים לדוגמה: הורה וילד, לשני ההורים, שני חברים או בכל אופציה שתבחרו. פרטים תוכלו לקבל בסניפים שלנו ברחוב רבי עקיבא 128 בבני ברק, כנפי נשרים 7 ירושלים, יגאל אלון 6 בית שמש. ועוד כ20 סניפים ברחבי הארץ"

    לסיום, מאחל נתנאל "שתראו את היפה ותשמעו את הטוב. שנה טובה ושמחה ותראו רק דברים טובים"



    0 תגובות